zondag 10 mei 2009

Chantal Janzen meest sexy moeder: 'Maar ik heb nu wel een cupmaat groter'

Chantal Janzen is de meest sexy moeder van Nederland. Dat meldt Radio 538 een paar dagen voor Moederdag. Sylvie van der Vaart staat op de tweede plek, gevolgd door Renate Verbaan, Wendy van Dijk en Froukje de Both.

DJ Lindo Duvall van het station was voor Radio 538 op zoek gegaan naar de meest sexy moeder. Via de website van het radiostation konden mensen stemmen. Chantal Janzen kreeg in totaal 601 stemmen, Van der Vaart 598 en Renate Verbaan 317.

Van Dijk werd 137 keer aangeklikt en De Both 126. Verder kon op Quinty Trustfull, Anouk, Leontien Borsato, Tanja Jess en Ellemieke Vermolen worden gestemd.

Duvall confronteerde de mooie sexy blondine Chantal Janzen in de uitzending met de uitslag. De 30-jarige musicalster reageerde blij verrast. "Dat vind ik echt heel leuk. Ik ben wel iets dikker geworden hoor, na mijn zwangerschap, maar mijn cupmaat is ook groter. Mannen vallen op grote borsten, hé. Misschien komt het daardoor."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten