donderdag 7 mei 2009

Chantal Janzen vindt zichzelf niet sexy, door lezers FHM verkozen tot meest sexy vrouw van Nederland


Chantal Janzen vindt zichzelf niet sexy. “Ik kijk ’s morgens niet in de spiegel van ‘zo, dit wordt een sexy dagje’”, vertelt ze. Lezers van FHM zijn het niet met haar eens, want de blonde musicalster werd dinsdag verkozen tot meest sexy vrouw van Nederland.

Volgens de ster zijn vooral de eerste tien minuten van glamour-avondjes leuk. “Dan heb je net je mooie jurkje aan en hakken van twaalf centimeter, en dan voel je je mooi. Maar na een halfuur doet alles pijn en wil je die hakken de plomp in flikkeren.”

In de strijd om de titel liet de 29-jarige Chantal Janzen schoonheden als Georgina Verbaan, Katja Schuurman, Sylvie van der Vaart, Bridget Maasland en Ellemieke Vermolen, maar ook babes als Gigi Ravelli en Renate Verbaan achter zich, die respectievelijk als zesde en negende eindigden.

De musicalster ziet haar winst als een leuk compliment. “Het is leuk, je kunt ook anders genoemd worden. Maar het is niet meer, en ook niet minder.” Voortaan treedt mooie en sexy Chantal Janzen ook op bij Matthijs van Nieuwkerk in 'De wereld draait door'.

Naast Chantal Janzen maakten tientallen Nederlandse schoonheden hun opwachting op de rode loper. Tanja Jess, die een halfjaar geleden is bevallen, was er omdat ze wel weer eens zin had in een FHM-feestje.

“Ik voel me niet zozeer anders nu ik moeder ben, maar als ik hier ben heb ik wel het idee dat veel mensen een ander beeld van sexy hebben dan ik.” Volgens Jess hoeft sexy niet per se hoerig te zijn. “Ik heb er wel een paar gezien waarvan ik dacht: zo, die kunnen wel een centje bijverdienen.”

Jess vindt haar kont het meest sexy aan zichzelf. Dat is ook de mening van haar man Charly Luske, zegt Jess. “Dus dan zal dat wel zo zijn.” Zangeres EliZe voelt zich sexy in een mooi jurkje met mooie make-up. “Ik ben verder wel blij met mijn Indische handen, en ook met mijn tanden en benen.”

De prijs voor ’shooting star’ ging naar Goede Tijden Slechte Tijden-actrice Liza Sips, die naar eigen zeggen erg verbaasd was dat ze de prijs voor aanstormend talent won. “Ik vind het een groot compliment. Ik ben hard bezig en werk hard, dan is het toch een soort van pluim.” Maar de hoofdprijs ging naar Chantal Janzen.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten