vrijdag 16 september 2011

Chantal Janzen ook weleens jaloers

Chantal Janzen is ook weleens jaloers.
Actrice Chantal Janzen is ook wel een jaloers. “Jaloezie is mij niet vreemd. Je maakt het voor jezelf een stuk makkelijker als je je afgunst uitspreekt.”
Dit zegt de musicalster in een interview met de Beau Monde. Zo voelde Chantal Janzen jaloezie toen ze de rol van Sophie in de musical Mamma Mia aan haar voorbij zag gaan.
“Het leek me hemels als Simone Kleinsma, mijn grote idool, mijn moeder zou spelen. Ik had het plakboek al klaarliggen om allemaal gezellige foto’s van ons in te plakken, maar vloog er in de eerste ronde al uit. Ik heb toen echt gehuild.”
De rol ging naar haar collega Céline Purcell. Die hoefde echter niet te vrezen voor hatelijke blikken van Chantal Janzen.
 
''Ik kwam er al vroeg achter dat als jij een ander niets gunt, jou ook niets wordt gegund. Als ik een bepaalde rol niet krijg dan zal ik de eerste zijn om degene die de job wel heeft gekregen, te sms’en: ‘Ik ben jaloers, maar ervan overtuigd dat jij het fantastisch gaat doen’'', aldus Chantal Janzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten