zondag 10 januari 2010

Chantal Janzen is werken met kerst gewend



Chantal Janzen is niet anders gewend dat dan ze moet werken met kerst. Ook op tweede kerstdag staat de musicalster op de planken voor de meezingmusical van Disney.

Eerste kerstdag geniet ze met haar ouders en die van haar vriend Marco van een diner bij haar thuis.

"Heel Limburg reist af naar Amsterdam", vertelt haar woordvoerder. Chantal Janzen viert dit jaar voor het eerst kerst met haar zoontje James.

"Ik moet normaal altijd spelen met kerst, dat ben ik eigenlijk wel gewend. Ik hoefde alleen vorig jaar niet te spelen met kerst, want toen was ik zwanger", vertelt Chantal Janzen aan Novum Nieuws.

Ook collega Frits Sissing ontkomt niet aan zijn werkschema met de feestdagen. "Ik sta in het theater in de voorstelling 'Sonneveld voor altijd'. We hebben eerste kerstdag een matinee", vertelt de presentator.

"Verder ga ik tweede kerstdag Op Zoek Naar Mary Poppins voorbereiden in de studio. Dus dit jaar is er wat weinig kerst voor mij."

Musicalacteur Joep Onderdelinden, bekend als postbode Siemen uit het televisieprogramma Zaai, staat ook op de bühne met kerst. "Wat ik met kerst doe is werken bij Ja Zuster, Nee Zuster. We moeten optreden. Ik had alleen kerstavond vrij", vertelt de acteur.

Op kerstavond presenteerde Chantal Janzen ook nog het Musical Kerstgala van de AVRO.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten