vrijdag 3 juni 2011

Chantal Janzen in Carlo Boszhard bewerking Little Britain comedy 'Come Fly With me'

Chantal Janzen in Carlo Boszhard bewerking Little Britain comedy 'Come Fly With me'
Carl Boszhard kan zijn geluk niet op nu hij het groene licht heeft gekregen om een Nederlandse bewerking te maken op de Britse 'mockumentary' Come Fly With me van de makers van Little Britain.
"Het gaat over het wel en wee van een vliegveld en dat gaan wij bewerken. Ik ben zo'n ontzettende de fan van de serie. We hebben een bandje van de TV Kantine naar Engeland gestuurd en op basis daarvan hebben we toestemming gekregen", vertelt Carlo aan Albert Verlinde in RTL Boulevard.
Naast de presentator zullen Chantal Janzen, Gordon en natuurlijk Irene Moors te zien zijn.
Eerder vertelde Carlo Boszhard al, dat hij graag een nieuw tv- programma wilde maken met Chantal Janzen, nu de presentatrice is overgestapt naar RTL 4. Boszhard en Janzen waren in het verleden ook al een tv-duo. Zo maakten ze samen de Staatsloterij 100.000 Show. “Ik wil zeker weer iets met Chantal Janzen gaan doen. Chantal vindt dat ook heerlijk, maar ik moet eerst nog even afwachten wat voor plannen de omroep met haar heeft voordat ik met haar aan de slag kan“, vertelt Boszhard.
De vaste tv-partner van Boszhard blijft Irene Moors. Hij werkt nu aan een nieuw tv-format. “Dat ga ik weer samen met Irene doen. De TV Kantine is natuurlijk erg leuk, maar ik vind dat je verder moet kijken. Ik ben nu nog bezig met het verkrijgen van de rechten; daarom ga ik er niets over zeggen.”
Boszhard ligt een tipje van de sluier op. “Ik kan de fans van De TV Kantine wel verzekeren dat we weer iets zullen doen met hilarische en ontroerende typetjes.”
Nu blijkt het dus te gaan om Come Fly with Me, een van oorsprong Britse komedieserie van de makers van Little Britain. Naast Carlo Boszhard en Irene Moors hebben ook Gordon en Chantal Janzen een rol te pakken in de Nederlandse bewerking.
 
Wanneer de serie precies wordt uitgezonden, is nog niet bekend. Wel beginnen binnenkort de opnames op het vliegveld van Rotterdam.
 
Momenteel presenteert Chantal Janzen bij RTL 4 samen met Tijl Beckand het zeer succesvolle De Jongens Tegen De Meisjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten