zaterdag 25 juli 2009

Chantal Janzen presenteert Wie is mijn ex? samen met Ruben Nicolai


Er was eens Wie van de 3, een begrip op de Nederlandse televisie. De Avro komt vanavond met Wie is mijn Ex, dat wel wat wegheeft van dat oeroude spelletje, nu met een pikant randje. De ingrediënten: één kandidaat, drie mogelijke exen, een panel bestaande uit Ruben Nicolai en twee andere panelleden, presentatrice Chantal Janzen slechts één waarheid.

In Wie is Mijn Ex? moet Ruben samen met zijn panel raden wie de echte ex van de kandidaat is. De kandidaat en zijn of haar exen bluffen, improviseren, charmeren, liegen en bedriegen. Chantal Janzen leidt, voert, stuurt en steunt.

Het panel graaft, zoekt, speurt en gokt: wie is de enige echte ex? Dit is een uniek en helder feel good spel, met een prettig scherp randje. Er wordt gestre­den om geld, er wordt ingezet en gekozen, maar uiteindelijk gaat het om de eer, de vooroordelen en de humor. Wie kan het meest overtuigend bluffen over liefde?

Ook Fiona Hering is van de partij, die vooral bekend is als de babbelkous in RTL Boulevard. Ik moet altijd erg om haar lachen en vind het briljant dat zij is aangetrokken voor Wie is mijn Ex. Iemand die schaamteloos ondeugende dingen durft te vragen en er nog mee wegkomt ook.

Wie is mijn Ex mag dan een zomervullertje zijn, het zou mij niet verbazen als het inslaat als een bom, zeker met Chantal Janzen als presentatrice.

Wie is mijn Ex, 20.35 uur, Avro (Nederland 3)



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten