woensdag 8 juli 2009

Chantal Janzen en Ruben Nicolai weer duo in Wie is mijn Ex?

De eerder opgenomen pilot van Wie is mijn Ex is goed genoeg bevonden door de Avro en zendercoördinator. Vanaf 24 juli is het nieuwe programma op televisie te zien.

Bij mijn weten was het aanvankelijk de bedoeling om Ruben Nicolai en Tijl Beckand weer in deze quiz te plaatsen, maar laatstgenoemde lijkt er nu niet meer in voor te komen. Wel is Ruben gebleven. De presentatie is in handen van de meest sexy moeder van Nederland Chantal Janzen. De samenwerking bij thema-avond Zoooo 30 is dus bevallen.

In Wie is mijn Ex moet Ruben samen met zijn panel raden wie de echte ex van de kandidaat is. De kandidaat en zijn of haar exen bluffen, improviseren, charmeren, liegen en bedriegen. Chantal Janzen leidt, voert, stuurt en steunt.

Het panel graaft, zoekt, speurt en gokt: wie is de enige echte ex? Dit is een uniek en helder feel good spel, met een prettig scherp randje.

Er wordt gestre­den om geld, er wordt ingezet en gekozen, maar uiteindelijk gaat het om de eer, de vooroordelen en de humor. Wie kan het meest overtuigend bluffen over liefde?

Ruben Nicolai gaat vanaf 24 juli op zoek naar exen in het nieuwe AVRO-programma Wie is mijn ex? De zogenoemde blufquiz wordt gepresenteerd door Chantal Janzen. Dat maakte de omroep donderdag bekend.

In het tv-programma moet een panel, onder leiding van Nicolai, uit drie mogelijke exen de echte ex van een kandidaat raden. De kandidaat en zijn of haar 'exen' bluffen, improviseren, charmeren, liegen en bedriegen.

Er wordt gestreden om geld, er wordt ingezet en gekozen, maar uiteindelijk gaat het om de eer, de vooroordelen en de humor, aldus de AVRO.

Wie is mijn ex? met Chantal Janzen is vanaf 24 juli om 20.30 uur te zien op Nederland 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten