vrijdag 26 november 2010

Chantal Janzen heeft geen haast met huwelijk met vriend


Actrice en musicalster Chantal Janzen is al lange tijd verloofd met haar vriend Marco, maar een huwelijk zit er voorlopig nog niet in.

In een interview over haar rol in de nieuwe film Het Geheim geeft Chantal Janzen aan dat haar drukke bestaan zelfs voordelen biedt als het gaat om de planning van de bruiloft.

''We hebben nog geen datum geprikt’’, vertelt Janzen. Momenteel is ze druk bezig met de musical Petticoat, die speciaal voor haar is geschreven.

Chantal Janzen geeft aan niet voor langere tijd uit Petticoat te kunnen stappen. ‘’Ik zit in een erg drukke periode met optredens en een huwelijk doe je er niet even tussendoor.’’

Chantal Janzen: ‘’Het voordeel van deze situatie is dat ik genoeg tijd heb om na te denken over hoe onze bruiloft er uit moet gaan zien. Daar ben ik best wel precies in.’’

De musicalster en actrice dubt nog over de locatie van het trouwfeest. ‘’Ik weet nog niet eens of we in Nederland of in het buitenland willen trouwen. Marco en ik praten daar veel over met elkaar. We hebben voorlopig nog geen haast.’’

Chantal Janzen is met onder anderen Theo Maassen vanaf 1 december in de bioscoop te zien in de familiefilm Het Geheim. De film beleeft zondag 21 november de première in het Muziektheater in Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten