vrijdag 11 maart 2011

Chantal Janzen blijft hecht met ex-schoonmoeder Willeke Alberti


Chantal Janzen blijft hecht met Willeke Alberti

Chantal Janzen en haar ex-schoonmoeder Willeke Alberti kunnen nog steeds prima door een deur.

"Ik bewonder haar nog steeds en dat zal altijd zo blijven", zegt Janzen over Alberti, de moeder van haar ex Johnny de Mol.

"Ze is nog steeds van de lieve sms'jes", gaat de 31-jarige musicalster Chantal Janzen verder.

"Toen mijn zoon geboren was, stuurde ze een cadeau. Uit het oog is echt niet uit het hart, dat vind ik heel fijn." Ook Willeke Alberti heeft alleen lovende woorden over voor de ex van haar zoon. "Chantal Janzen blijft speciaal voor mij. Als moeder zie je welk mens bij je kind past."


De 65-jarige Alberti heeft veel bewondering voor de carrière van Chantal Janzen. "Ik ben trots op hoe ze voor haar vak heeft gekozen. Wat dat betreft heeft ze het beter gedaan dan ik."

Alberti liet de wens van haar geliefde vaak zwaarder wegen. "Die mannen wilden niet dat ik ging zingen", legt de zangeres uit. "Nou, ik mocht gewoon zingen hoor van Johnny", lacht Chantal Janzen.

Een bijzonder moment in Koninklijk Theater Carré. Petticoat-ster Chantal Janzen en haar collega Rosalie de Jong ontmoetten in hun kleedkamer Willeke Alberti en tv-legende Mies Bouwman.

De twee beroemde vrouwen woonden de voorstelling bij omdat ze te zien en te horen zijn in de Hollandse musical. Willeke komt voorbij in een telefoongesprek met haar manager en Mies (gespeeld door Rosalie) is te zien als presentatrice van het tv-programma Op 45 Toeren in Studio Irene.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten