maandag 17 augustus 2009

Chantal Janzen door Radio538 verkozen tot mooiste moeder van Nederland

Chantal Janzen door Radio538 verkozen tot mooiste moeder van Nederland.

Tot voor kort wist ik niet wat een M.I.L.F. was. Ik dacht dat het een soort van scheldwoord was, tot een vriend van me vertelde dat het eigenlijk een compliment is als je als vrouw of moeder zo genoemd wordt. Voor degenen die net zo blont zijn als ik: het betekent Mothers I Like to F@ck. Radio538 kwam met de verkiezing van de mooiste moeder van Nederland…………….

DJ Lindo Duvall is, met het oog op Moederdag, op zoek gegaan naar de meest sexy moeder onder BN’ers. En Chantal Janzen is door luisteraars gekozen als het lekkerst van allemaal. Zij hebben op radio538.nl massaal hun stem uitgebracht en hieruit is de volgende top 5 gekomen:

1. Chantal Janzen
2. Sylvie van der Vaart
3. Renate Verbaan
4. Wendy van Dijk
5. Froukje de Both
6. Ellemieke Vermolen
7. Danielle Overgaag
8. Quinty Trustfull
9. Tanja Jess
10. Leontien Borsato

Lindo confronteerde Chantal Janzen in de uitzending met haar verkiezing tot M.I.L.F. van Nederland. De afgelopen jaar moeder geworden schoonheid reageerde blij verrast: “Dat vind ik echt heel leuk! Ik ben wel iets dikker geworden hoor, maar mijn cupmaat is ook groter. Misschien komt het daardoor!” Mannen zijn blijkbaar gek op grotere borsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten