woensdag 4 januari 2012

Chantal Janzen in nieuw seizoen 5 Jaar Later van Jeroen Pauw


Chantal Janzen in nieuw seizoen 5 Jaar Later van Jeroen Pauw

Chantal Janzen is een van de gasten in het nieuwe seizoen van 5 Jaar Later, het programma waarin Jeroen Pauw met zijn gasten terugblikt op een goed bewaard gesprek die zij vijf jaar geleden voerden.

Jeroen Pauw sprak vijf jaar geleden met musicalactrice Chantal Janzen over haar blik op de toekomst. Ze zat toen al vol ambitie. “Over vijf jaar heb ik mijn eigen one woman show“, zei ze toen tegen de interviewer. In 5 Jaar Later is te zien wat ze daar nu van zegt.

Chantal Janzen zit in de tweede aflevering van de nieuwe serie, op 2 januari. In de eerste aflevering op 30 december zit Alexander Pechtold.

De overige vier afleveringen zijn allemaal één dag na elkaar te zien, te beginnen met Henk Kamp op 3 januari. Daarna volgen Filemon Wesselink en Sophie Hilbrand in één programma, Jort Kelder en Lange Frans.

De one woman show van Chantal Janzen in 5 Jaar Later

“Over 5 jaar heb ik mijn eigen one woman show”, aldus Chantal Janzen vijf jaar terug tegen Jeroen Pauw. Sinds dat voorgesprek voor 5 Jaar Later heeft Chantal grote successen behaald in musicalland en maakte ze een succesvolle overstap van de Avro naar RTL. Maar de one woman show, die is er nog niet.

Jeroen Pauw voelde Chantal Janzen aan de tand over gedane uitspraken en blijvende ambities. Wie weet krijgen we meer te horen over haar aanstaande werkzaamheden bij RTL?

Want veel meer dan een nieuwe reeks De Jongens tegen de Meisjes is nu niet bekend. Al een tijd gaat het gerucht dat Chantal Janzen een soort talkshow in theatersetting krijgt. “Daar weet ik niets van, dat zweer ik. Nee, ik ben wel de laatste die daar aan zou denken”, vertelde ze nog bij de perspresentatie van Sunday Night Fever. “Als ik iets een risico vind, is het dat wel.”

Toch verklapte zenderbaas Erland Galjaard eerder al dat er inderdaad een project voor Janzen klaarligt, maar dat daarvoor wel de juiste mensen nodig zijn om het te maken. Wie weet komt er op tv dus toch een mooie soloshow rondom de personality Chantal Janzen?

1 opmerking: