zaterdag 10 maart 2012

Chantal Janzen soms ongemakkelijk door fans


Chantal Janzen soms ongemakkelijk door fans

Sommige fans bezorgen Chantal Janzen een ongemakkelijk gevoel. De 33-jarige musicalster krijgt geregeld vreemde brieven van mensen die haar adoreren.

"Lieve Chantal Janzen, mijn naam is huppeldepup, ik schrijf je om mijn oom van 45. Want die heeft zijn hele kamer vol met jou", lepelt de blondine op. "Daar word ik altijd even stil van, ik weet niet goed wat ik daarmee moet."

Ook kwam er ooit iemand bij Chantal Janzen aan de deur om haar een bijbel te geven. "Ik was er niet, mijn man heeft die toen aangenomen en ervoor bedankt", vertelt ze.

"Ik zie het maar als een aardig cadeau. Ik heb misschien in zijn ogen iets heel ergs gedaan."

Sommige moeders van fans bieden via een brief hun excuses aan. "Dan zeggen ze sorry, omdat hun kind zo vaak bij de artiesteningang staat", aldus Chantal Janzen. "Ze zeggen dan: niet dat daar iets mis mee is, maar hij is nu eenmaal een grote fan van jou."

Op haar verjaardag wordt de musicalactrice ook overladen met cadeaus. "Ook dan voel ik me ongemakkelijk. Ik denk dan: dat kost heel veel geld, hoe doen jullie dat?" Toch is Chantal Janzen blij met alle aandacht. "Het is superlief."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten