vrijdag 21 januari 2011

Musicalster Chantal Janzen tekent driejarig contract bij RTL 4


Musicalster, actrice en presentatrice Chantal Janzen tekent driejarig contract bij RTL 4!

Chantal Janzen heeft een driejarig contract getekend bij RTL 4. Beide partijen zijn vanaf 1 maart aan elkaar verbonden. Dat heeft RTL donderdag laten weten. Janzen gaat verschillende programma’s presenteren voor RTL 4. Ook zal ze in een dramaserie gaan spelen. “Chantal Janzen is een aanwinst voor de zender. Haar talent, humor en scherpte zijn unieke eigenschappen die perfect passen bij de programma’s die wij haar te bieden hebben“, zegt RTL 4-baas Erland Galjaard.

Galjaard is blij met de nieuwe aanwinst. “Chantal Janzen combineert ervaring met zeer veel talent en we zijn blij haar als collega te mogen verwelkomen.”

De onderhandelingsperiode was van korte duur. “Al vanaf de eerste gesprekken bij RTL 4, die overigens niet zo heel lang geleden plaatsvonden, voelde ik al de energie“, zegt Chantal Janzen. “We hebben beiden dezelfde visie en voelden goed aan welke kant we met elkaar op wilden. Ik krijg heel veel leuke en nieuwe collega’s en kan niet wachten om te beginnen.“

Voormalig AVRO-presentatrice Chantal Janzen maakt op 1 maart de overstap naar RTL4.

De musicalactrice tekent een driejarig contract bij de commerciële tv-zender, die donderdag bekendmaakte dat Chantal Janzen er verschillende programma's gaat presenteren.

RTL4 liet ook nog weten dat de musicalster ook mogelijk in een tv-serie gaat acteren.

Chantal Janzen (31) stopte onlangs bij de publieke omroep. Ze presenteerde voor de AVRO onder meer het Gouden Televizier-Ring Gala, de Musical Sing-a-Long en het programma Weten zij veel!?

Het is nog niet bekend in welke programma's Chantal Janzen te zien zal zijn, maar ze heeft wel een aantal ideeën. Zo wil de 31-jarige graag in een komedie spelen. "Het is een wens, die heb ik op tafel gelegd en daar gaan we wel serieus naar kijken", zei ze in RTL Boulevard.

Qua presentatie denkt Chantal Janzen onder meer aan een quiz. "Wie wil nou niet een Ik Hou van Holland doen? Familieamusement vind ik leuk."

De dag van Chantal Janzen kan dus niet meer stuk. Het multitalent tekende donderdagmiddag een driejarig contract bij de commerciële zender RTL.

Chantal Janzen zou bij de zender niet alleen gaan presenteren. Er wordt gesproken over een komedieserie. "Dat is wel een wens van me ja", vertelt ze in RTL Boulevard. "En die heb ik op tafel gelegd en daar gaan we wel serieus naar kijken." Het is nog niet bekend welke programma's de sexy blondine gaat presenteren. "Wat ik erg leuk vind is een quiz. Ik vind het namelijk niet leuk om spelletjes te spelen, maar wel ontzettend leuk om ze te leiden. Amusement voor de familie brengen lijkt me heel erg leuk."

Eerder deze week werd bekend dat Chantal Janzen weg is bij de AVRO waar ze onder andere drie keer het Televizier Gala presenteerde. "Ik begrijp helemaal dat ze teleurgesteld waren na Tooske Ragas en Ruben Nicolai nu ook mij te verliezen en daarvan is iets te voelen in het bericht dat ze over mijn vertrek hebben laten uitgaan. Het gaat erom dat ik geen nieuwe uitdaging meer kreeg bij de AVRO. Ik hoefde niet meer op mijn tenen te lopen. Dat wil ik graag, maar dat kon niet”, vertelde Chantal Janzen ook nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten