dinsdag 1 februari 2011

Carlo Boszhard aast op Chantal Janzen voor nieuwe comedy


Carlo Boszhard aast op Chantal Janzen voor nieuwe comedy serie!

Carlo Boszhard is blij met de komst van Chantal Janzen bij RTL 4. Hoewel voor het grote publiek nog volslagen onbekend is wat Chantal gaat doen, heeft Carlo wel een idee voor zijn oude tv-maatje.

Carlo zou Chantal Janzen graag in zijn te ontwikkelen comedy laten spelen, vertelt hij in de Madiwodovrijdagshow. “Ik wil heel graag een comedy doen. Chantal zit nu bij RTL, ik zou het ontzettend leuk vinden om met haar een comedy te doen.”

Carlo Boszhard vervolgt: “De comedy moet een beetje in de stijl van Allo Allo worden. Ik ben ontzettend van de vette humor. Ik hou niet van zo’n Vara-comedy. Die vind ik vrij truttig. Er zitten geen lekkere typeringen in. Het scoort wel goed, hoor.”

De presentator is momenteel aan het schrijven. Desgevraagd bevestigt hij dat er ook een rol is weggelegd voor Irene Moors. “Maar het ligt aan RTL of ze het nemen of dat we alleen De TV Kantine doen. Ik heb met Erland goed contact, hij wil wel luisteren. De TV Kantine gaat sowieso door, het liefst maken we tussendoor ook de comedy met Chantal Janzen.”

Carlo presenteerde in het verleden programma’s voor de Staatsloterij met Chantal Janzen. Ook ontmoetten ze elkaar bij de musicals Saturday Night Fever en Beauty & The Beast. Chantal maakte daarnaast meermalen haar opwachting voor De TV Kantine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten