donderdag 17 november 2011

Chantal Janzen nog niet toe aan tweede kind


Chantal Janzen nog niet toe aan tweede kind.

Chantal Janzen heeft nog geen 'tijd en ruimte' voor een tweede kind. Dat vertelt de 32-jarige musicalactrice, die begin 2009 voor het eerst moeder werd, aan Viva. "Voorlopig krijgt James er geen broertje of zusje bij."

"Geen idee wanneer dat wel zo is", legt de sexy blondine uit. "En dat terwijl ik eigenlijk een ontzettende planner ben." Chantal Janzen vertelt dat zelfs de geboortedag van haar zoon gepland was. Omdat hij in een stuit lag, moest een datum worden vastgelegd voor een keizersnee.

Inmiddels kan Chantal Janzen zich een leven zonder James niet meer voorstellen. "Het voelt goed. En eng. Want er is altijd die angst: wat als hem iets overkomt?"

Hoewel musicals bij Chantal Janzen vijf jaar geleden nog op de eerste plaats stonden, gaat haar gezin nu voor. "Toen Marco, en later James in mijn leven kwamen, merkte ik voor het eerst dat zij het leukste tijdverdrijf zijn."

Chantal Janzen zegt daarom vaker dingen af. "Op een vrije dag zit ik onopgemaakt in mijn joggingbroek op de grond een Legohuis te bouwen met James."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten