vrijdag 10 januari 2014

Chantal Janzen overwint dip met partner, twijfelt over tweede kind


Chantal Janzen overwint dip met partner, twijfelt over tweede kind

Dat succes niet altijd garant staat voor geluk, weet Chantal Janzen sinds dit jaar maar al te goed. De sympathieke Nederlandse carrière vrouw  speelt de sterren van de hemel met haar hoofdrol in de Hazes-musical Hij gelooft in mij en wordt bewonderd als jurylid van Holland's got talent, maar het gezinsgeluk van de 34-jarige Chantal moest door een flinke dip heen.

In De Telegraaf vertelt ze hoe haar grote steun en toeverlaat en aanstaande echtgenoot Marco Geeratz opgebrand raakte. 'Hij is van ons tweetjes degene die de meeste concessies doet. Zijn batterij raakte leeg en kreeg te weinig kans weer op te laden. Gelukkig trok hij in een vroeg stadium aan de bel', zegt ze in een openhartig interview met de krant.

Chantal Janzen zegt te zijn geschrokken toen ze hoorde dat haar verloofde zich niet langer 'wilde schikken'. 'Tegelijkertijd was het juist die openheid die mij de kans gaf om hém de ruimte te geven om tot zichzelf te komen. Samen met onze ouders, de oppas en Marco's kinderen uit zijn vorige relatie, hebben we de handen ineens geslagen om die maanden zonder nog meer kleerscheuren door te komen.

Intussen gaat het bij Chantal Janzen thuis weer beter. De band tussen de twee is zelfs sterker geworden: "Ik ben een kind van ouders die nog altijd bij elkaar zijn. Die fijne basis gun ik mijn gezin ook.'

Chantal Janzen twijfelt over tweede kind

Chantal Janzen weet nog niet zeker of zij en haar aanstaande Marco Geeratz een tweede kindje willen. 'Ik ben er nog niet over uit', vertelt de actrice aan Grazia.

'Met James (haar eerste kindje) was het ook niet zo dat ik al heel lang dacht: Ik wil het. Op een gegeven moment voelt het zo en dan ga je kijken of het lukt. Maar voor nu is het geen rood en geen groen', vervolgt ze.

In de zomer van 2014 gaan de sexy blondine en haar vriend eindelijk trouwen, dan zwanger zijn is voor Chantal Janzen sowieso geen optie. 'Ik denk niet dat ik dat zou aankunnen, twee van die grote operaties in mijn privéleven', aldus Janzen.

'Ik heb ook al drie fulltime banen: televisie, theater en een nieuwe film. Het huwelijk heeft niet voor niets zo lang op zich laten wachten. Nóg een persoonlijk avontuur aangaan met een nieuwe zwangerschap zou ik niet trekken.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten