vrijdag 11 december 2009

Chantal Janzen gespannen over Mies Bouwman-show



Chantal Janzen is enigszins gespannen voor de presentatie van de feestelijke tv- show ‘Mies 80!’, waarin tv-koningin Mies Bouwman in het zonnetje wordt gezet.

Chantal Janzen heeft vernomen dat Bouwman achteraf haarfijn laat weten wat ze er precies van vond.

“Ik heb gehoord dat zij altijd briefjes schrijft naar mensen over hoe ze het vond gaan. Een soort van recensies“, vertelde Chantal Janzen maandag in RTL Boulevard. “Dus ik hoop niet dat er de dag erna, op 31 december, een boekwerk op de mat valt.“

Chantal Janzen vindt het toch een eer dat zij het eerbetoon aan Mies Bouwman aan elkaar mag praten op 30 december. “Het is de koningin van de Nederlandse televisie. Het is Mies en dan komt heel lang niets en dan komt Linda de Mol bijvoorbeeld.

Het voelt niet zo dat ik het mag doen omdat ze denken dat ik lekker in de buurt zou komen. Dat gevoel heb ik helemáál niet.”

Ze heeft zich wel even verdiept in de carrière van Bouwman. “Ik kan er niet gaan staan en denken dat Het Dorp een liedje is van Wim Sonneveld.”

Mies 80! is op 30 december om 21.25 uur te zien op Nederland 1. Presentatie: Chantal Janzen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten