zondag 15 mei 2011

Actrice en presentatrice Chantal Janzen komt voor zichzelf op


Chantal Janzen heeft eindelijk geleerd om voor zichzelf op te komen. "Sommige mensen worden zo geboren, bij mij komt het pas op mijn 32e", zegt de populaire Nederlandse actrice en presentatrice.


Dat bleek onlangs weer toen Chantal Janzen een vergadering had met John de Mol, over haar nieuwe tv-show De Jongens tegen de Meisjes. "Vroeger had ik op alles ja en amen gezegd", geeft Janzen zaterdag toe in het AD.

"Ik durf nu te zeggen dat ik dat ene spel helemaal niets vind. Of voor te stellen dat we het beter zus en zo kunnen doen."

De Jongens tegen de Meisjes is vanaf volgende week te zien op RTL 4. In het programma neemt een team bestaande uit bekende dames, aangevoerd door Chantal Janzen, het op tegen een team bestaande uit bekende heren, aangevoerd door Tijl Beckand.

Chantal Janzen zegt dus niet langer ja en amen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten