woensdag 18 mei 2011

Chantal Janzen heeft spijt van hockey opmerking over Fatima Moreira de Melo


Chantal Janzen heeft spijt van hockey opmerking over Fatima Moreira de Melo.
 
Chantal Janzen (32) gooit haar lieve reputatie over boord. De aardige girl next door speelt straks Glinda in de Nederlandse versie van Broadwaykaskraker Wicked. „Ik zie er schattig uit maar ben een verwend nest en een pestkop”. Lieftallige Chantal zoekt sowieso de grenzen. In een tv-reclame laat ze nu zelfs een boer. „Dat doe ik in het echte leven ook. Ik ben gewoon mezelf.”

Chantal Janzen vertelt aan De Telegraaf: „Ik ben dan wel pittig, maar heb een klein hartje. Ik voel juist heel erg met mensen mee. Daarom ook heb ik zo’n spijt van mijn hockey opmerking destijds over Fatima Moreira de Melo. Als ik had geweten hoeveel spot zij daardoor over zich heen zou krijgen, had ik na haar zangoptreden nooit geroepen dat ze zo goed kan hockeyen. Laatst stapte ze in een cafeetje op me af en gaf me een hand. Dat vond ik heel stoer van haar. We hebben zand over de affaire gegooid. Dit is dus het laatste wat ik erover zeg.”

Chantal Janzen heeft na haar Broadwayreis gisteren een De Jongens tegen de Meisjes-episode opgenomen die haar nog lang zal heugen: „Met mijn ex Johnny de Mol. Ja, dat was wat. Ik kan alleen maar concluderen dat we destijds beiden nog niet goed wisten wat liefde is. We waren bij elkaar, gingen uit elkaar en toen, omdat we het niet gezellig vonden, weer bij elkaar. Maar ik heb pas toen ik Marco weer ontmoette beseft wat liefde echt betekent. Dat je dus soms ook niet aan werken kunt denken… Mijn zus en ik lagen als tieners trouwens al in katzwijm voor onze Limburgse dorpsgenoot, maar het leeftijdsverschil was toen te groot.” Schatert: „Inmiddels zijn Marco en ik even wijs!”

De populaire blondine is met haar Wicked-collega’s Jim Bakkum en Willemijn Verkaik (de groene Wicked-heks) op Broadway om de productie, die met omgerekend 1,4 miljoen euro per week het meeste geld in het musicalmekka ooit verdient, te zien. Chantal Janzen heeft haar handen vol. Ook de opnames van de zaterdagavondshow De Jongens tegen de Meisjes zijn begonnen en Petticoat loopt nog tot 24 juli. „En er is sprake van dat ik voor RTL4 de nieuwe Op zoek naar ga presenteren. Maar dat moeten we organisatorisch bekijken. Want dat valt samen met het begin van Wicked."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten